پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228051
واکنش مشاور رهبري به ياوه گويي هاي مقامات سعودي
تاریخ انتشار : 1396/02/16 09:18:40
نمایش : 1241
علي اکبر ولايتي در واکنش به اظهارات اخير محمد بن سلمان، وزير دفاع عربستان گفت که «اين اظهارات ناپخته بوده و نشان دهنده عدم توانايي و بي‌تجربگي وزير دفاع عربستان است».
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مشاور عالي رهبر معظم انقلاب در امور بين‌المللي از اظهارات اخير مقامات سعودي درباره ايران انتقاد کرد.

علي اکبر ولايتي در گفت‌وگوي ويژه با روزنامه «العربي الجديد» در واکنش به اظهارات اخير محمد بن سلمان، وزير دفاع عربستان گفت که «اين اظهارات ناپخته بوده و نشان دهنده عدم توانايي و بي‌تجربگي وزير دفاع عربستان است».

وي ادامه داد:‌ «کساني که در سياست خارجي عربستان صاحب تجربه و توانايي هستند، چنين اظهاراتي به زبان نمي‌آورند».

محمد بن سلمان روز چهارشنبه اين هفته در گفت و گوي ويژه با تلويزيون سعودي با مدعي شد که «گفت‌وگو با ايراني که به دنبال رسيدن به قبله مسلمانان و سيطره بر جهان اسلام است، هيچ فايده‌اي ندارد».

مشاور رهبر معظم انقلاب همچنين در اين گفت‌وگو از سياست‌هاي عربستان سعودي در منطقه به ويژه در يمن انتقاد کرد.

در همين ارتباط، جمهوري اسلامي ايران در اعتراض به سخنان تحريک آميز وزير دفاع و جانشين وليعهد عربستان در نامه اي اعتراضي به دبيرکل سازمان ملل و رئيس شوراي امنيت نسبت به اين اظهارات واکنش نشان داد.

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html